Co zrobić, gdy Bambetle dotarły do mnie uszkodzone? Celem zgłoszenia reklamacji dotyczącej stanu bambetli skontaktuj się z działem obsługi klienta pod adresem [email protected] My zajmiemy się resztą!
Co powinienem wpisać w polu NAZWA MIEJSCA? Podróżując do hotelu lub ośrodka wypoczynkowego w polu NAZWA MIEJSCA wpisz nazwę hotelu lub ośrodka do którego podróżujesz.
Dlaczego Bambetle dotarły do mnie zapakowane w folię lub karton? Może się zdarzyć, że Bambetle zostały dodatkowo zabezpieczone przez nas podczas transportu.
Czy mogę spakować elektronikę? Ze względów bezpieczeństwa urządzenia elektroniczne oraz posiadające akumulatory nie mogą być umieszczane w Bambetlach. Z kosmetykami, obuwiem, odzieżą, książkami, itp…...
Jak sprawdzić status usługi Bambetle+? Celem sprawdzenia statusu usługi Bambetle+, w zakładce MOJE BILETY wybierz bilet razem z którym została zakupiona usługa Bambetle+. Następnie kilkając...
Ile kosztuje usługa Bambetle+? Ceny Bambetle+ kształtują się następująco: -waga do 5kg – 39 zł -waga do 15 kg – 59...
Opis usługi Bambetle+ KOLEO wprowadziło usługę Bambetle+ aby ułatwić Ci podróż. Warunkiem jest zakup w KOLEO biletu na trasie o długości co najmniej...