Jakie dokumenty potrzebuję w podróży? W pociągu należy mieć ze sobą ważny bilet internetowy (w formie papierowej czytelnie wydrukowany w formacie A4 lub zapisany na...
Mój pociąg się spóźnił, jak otrzymać odszkodowanie? Rekompensata przysługuje za opóźnienia powyżej 60 minut 25% ceny biletu i 50% za opóźnienie ponad 120 minut, ale tylko w...
Jakich przewoźników obsługuje KOLEO? Przewoźnicy kolejowi obsługiwani w KOLEO: PKP Intercity – rozkład, ceny biletów, bilety POLREGIO – rozkład, ceny biletów, bilety Arriva –...
Czy rozkład na KOLEO to ten sam co rozkład PKP? Tak, rozkład jazdy pociągów w serwisie KOLEO jest zintegrowany z rozkładami wszystkich przewoźników w Polsce z którymi nasz serwis współpracuje....
Jak często zmienia się rozkład jazdy? Rozkład jazdy zmienia się w całej Europie raz w roku – w drugą niedzielę grudnia. Oprócz tego tzw. korekty wprowadzane...
Gdzie mogę sprawdzić punktualność pociągów? Opóźnienia pociągów podawane są na tablicach elektronicznych na dworcach kolejowych. Informacje o tym czy jakiś pociąg ma opóźnienie są również...
Jak mogę dodać, edytować lub usunąć informację o pasażerach? Jest to możliwe w zakładce „Pasażerowie” w profilu użytkownika. Przed zakupem biletów możesz dodać wielu potencjalnych współpasażerów. Później przy zakupie...