1. Pomoc KOLEO
  2. Bambetle +
  3. Opis usługi Bambetle+

Opis usługi Bambetle+

KOLEO wprowadziło usługę Bambetle+ aby ułatwić Ci podróż. Warunkiem jest zakup w  KOLEO biletu na trasie o długości co najmniej 100 km.

Regulamin Bambetle+ :
https://pomoc.koleo.pl/wp-content/uploads/2023/12/Regulamin-Bambetle.pdf

Bagaż powinien spełniać następujące warunki:
a. maksymalna waga Bambetli: 30 kg,
b. maksymalna długość Bambetli: 200 cm,
c. obwód Bambetli liczony zgodnie ze wzorem (długość + 2x szerokość + 2x wysokość) nie większy niż 450 cm. Gdzie długość stanowi najdłuższy bok podstawy.                                                                                                                               d. narty – sezonowo można tez nadać narty. Szczegóły w regulaminie Bambetle+

JAK WYGLĄDA USŁUGA BAMBETLE+?

W trakcie zakupu możesz dodać taką opcję samodzielnie najpóźniej do 48h przed podróżą wpisując wszystkie niezbędne dane.
Po opłaceniu zamówienia będzie ono dodane do realizacji przez firmę kurierską DHL.

Kurier odbierając bagaż od Ciebie będzie miał już ze sobą etykietę do zamówienia, także nic nie musisz robić. Po prostu oddaj go kurierowi i nie martw się podczas podróży.

Bagaż na miejsce docelowe dotrze w ciągu dwóch dni roboczych. (Sobota i Niedziela jest dniem niepracującym dla firmy DHL)

W razie wszelkich pytań bądź wątpliwości możesz się kontaktować z nami pod adresem [email protected].

Reklamacje, skargi i wnioski w zakresie funkcjonowania platformy KOLEO, w tym w szczególności w przypadkach dotyczących stwierdzenia nieprawidłowości związanej z zamówieniem lub wykonaniem Usługi Bambetle+, możesz składać:
a. drogą elektroniczną na adres: [email protected],
b. listownie na adres:
ASTARIUM sp. z o.o. / KOLEO
ul. Francuska 11A lok. U2
03-900 Warszawa

Zaktualizowano 12 kwietnia 2024