Konto KOLEO to Twoje indywidualne „konto przedpłacone” dzięki któremu możesz w każdej chwili szybko, bezpiecznie i wygodnie dokonać zakupu biletu. To najszybsza i najwygodniejsza metoda płatności za bilety kolejowe!
Aby skorzystać z konta KOLEO doładuj je dowolną kwotą na swój indywidualny numer konta bankowego, który jest dostępny w profilu użytkownika w zakładce „FINANSE”.
Są dwa sposoby doładowania konta KOLEO:
- Przelew internetowy – dokonaj przelewu internetowego ze swojego banku na swój indywidualny numer rachunku.
- Tradycyjny przekaz pocztowy – podaj kwotę, którą chcesz przelać, a KOLEO wygeneruje gotowy do wydrukowania druczek wpłaty, której będziesz mógł wygodnie dokonać w placówce Poczty Polskiej.
Pamiętaj, by przelać odpowiednią kwotę – płatność za bilet będzie możliwa wtedy, gdy środki zgromadzone na koncie są wystarczające do zakupu.
Kontem KOLEO możesz płacić szybko i wygodnie zarówno w aplikacji (Android oraz iOS) jak i poprzez stronę www.
🎯 W związku z tym, że otrzymujemy wpłaty na konta KOLEO z różnych banków, weryfikujemy wpłaty aż 4 razy dziennie:
- o 9:30
- o 12:00
- o 15:30
- o 18:30
💸 Jak tylko Twoja wpłata dotrze do nas, zaktualizujemy saldo Twojego konta KOLEO, poinformujemy Cię o tym mailem oraz powiadomieniem w aplikacji KOLEO (jeżeli masz ją zainstalowaną).
⏳ Zazwyczaj od momentu wysłania przelewu do momentu jego zaksięgowania na koncie KOLEO mija nie więcej niż kilka/kilkanaście godzin, jednak w skrajnych wypadkach (przelew nadany w nocy lub w dzień wolny) księgowanie płatności może potrwać do dwóch dni roboczych.
↩️ Zwrot wpłaconych środków na koncie KOLEO jest możliwy w każdej chwili zgodnie z pkt. 6.4 Regulaminu KOLEO.