1. Pomoc KOLEO
  2. Płatności
  3. Konto KOLEO – jak korzystać?

Konto KOLEO – jak korzystać?

Konto KOLEO to Twoje indywidualne „konto przedpłacone” dzięki któremu możesz w każdej chwili szybko, bezpiecznie i wygodnie dokonać zakupu biletu. To najszybsza i najwygodniejsza metoda płatności za bilety kolejowe!

Aby skorzystać z konta KOLEO doładuj je dowolną kwotą na swój indywidualny numer konta bankowego, który jest dostępny w profilu użytkownika w zakładce „FINANSE”.

Są dwa sposoby doładowania konta KOLEO:

  1. Przelew internetowy – dokonaj przelewu internetowego ze swojego banku na swój indywidualny numer rachunku.
  2. Tradycyjny przekaz pocztowy – podaj kwotę, którą chcesz przelać, a KOLEO wygeneruje gotowy do wydrukowania druczek wpłaty, której będziesz mógł wygodnie dokonać w placówce Poczty Polskiej.

Pamiętaj, by przelać odpowiednią kwotę – płatność za bilet będzie możliwa wtedy, gdy środki zgromadzone na koncie są wystarczające do zakupu.

Kontem KOLEO możesz płacić szybko i wygodnie zarówno w aplikacji (Android oraz iOS) jak i poprzez stronę www.

🎯 W związku z tym, że otrzymujemy wpłaty na konta KOLEO z różnych banków, weryfikujemy wpłaty aż 4 razy dziennie:

  • o 9:30
  • o 12:00
  • o 15:30
  • o 18:30

💸 Jak tylko Twoja wpłata dotrze do nas, zaktualizujemy saldo Twojego konta KOLEO oraz poinformujemy Cię o tym mailem oraz powiadomieniem w aplikacji KOLEO (jeżeli masz ją zainstalowaną).

⏳ Zazwyczaj od momentu wysłania przelewu do momentu jego zaksięgowania na koncie KOLEO mija nie więcej niż kilka/kilkanaście godzin, jednak w skrajnych wypadkach (przelew nadany w nocy lub w dzień wolny) księgowanie płatności może potrwać do dwóch dni roboczych.

↩️ Zwrot wpłaconych środków na koncie KOLEO jest możliwy w każdej chwili zgodnie z pkt. 6.4 Regulaminu KOLEO.

Zaktualizowano 16 lipca 2023