Jedna osoba nie jedzie, a mam bilet dla kilku osób.
Można wymienić taki bilet (wyłączając bilety PKP Intercity): https://pomoc.koleo.pl/pytanie/jak-wymienic-lub-zwrocic-bilet
Pamiętaj, podczas wymiany zaznacz właściwą liczbę pasażerów!
Natomiast w przypadku biletów spółki PKP Intercity jeżeli zostały one kupione podczas jednej transakcji wówczas nie ma możliwości ich rozdzielenia.
Można dokonać zwrotu całej transakcji, zwrot jest z potrąceniem 15% tytułem odstępnego.
Jeżeli nie chcesz dokonywać rezygnacji i wsiądziesz z tymi biletami do pociągu wówczas pracownik obsługi konduktorskiej zrobi adnotacje na bilecie dotyczącą nie wykorzystania przez jedną osobę. Następnie o zwrot za bilet niewykorzystany należy wystąpić z wnioskiem na drogę reklamacji do PKP IC dołączając niewykorzystany bilet – https://www.intercity.pl/pl/site/dla-pasazera/obsluga-klientow/reklamacje-i-skargi/
Należy pamiętać, że bilet internetowy jest imienny ważny wraz z dokumentem potwierdzającym tożsamość osoby podróżującej. Na bilecie muszą widnieć dane osoby która odbywa podróż.