Czy płacę za korzystanie z KOLEO? Nie, korzystanie z KOLEO jest całkowicie bezpłatne. Nie ma ukrytych płatności, a ceny biletów są zgodne z cennikami przewoźników i takie...
Co to jest KOLEO? KOLEO to system, gdzie pasażerowie mogą w jednym miejscu uzyskać informację na temat ceny za całą podróż wraz z odpowiadającymi im...
Jeżeli ceny są takie same, to dlaczego warto korzystać z KOLEO? Korzystając z KOLEO można w łatwy sposób uzyskać w jednym miejscu informację na temat ceny za całą podróż wraz z...
Dlaczego aby kupić bilet muszę się zarejestrować? Zakładając konto, możesz wyszukiwać swoje połączenia w najlepszych cenach, rezerwować bilety i mieć do nich dostęp bez ograniczeń poprzez urządzenia...
Czy dostępna jest aplikacja mobilna KOLEO? Tak 🙂 Android – oficjalna aplikacja KOLEO dla urządzeń z sytemem Android jest dostępna w Google Play. iOS – oficjalna...
W jakich godzinach system jest dostępny? System KOLEO jest dostępny przez całą dobę. Natomiast przerwa technologiczna w serwisie PKP Intercity trwa codziennie od 23:45 do 0:30,...
Jakie dokumenty potrzebuję w podróży? W pociągu należy mieć ze sobą ważny bilet internetowy (w formie papierowej czytelnie wydrukowany w formacie A4 lub zapisany na...