Czy mogę kupić bilet o północy? Tak, na KOLEO możliwy jest zakup biletów przez całą dobę. Jedynie ze względu na przerwę techniczną w PKP Intercity pomiędzy...
Czy możliwy jest zakup biletu dla pracownika kolei lub jego rodziny? Zakup biletów dla pracowników kolei i ich rodzin w serwisie KOLEO jest obecnie możliwy na pociągi Kolei Dolnośląskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej i...
Czy mogę otrzymać mój bilet e-mailem? Tak, mail z biletem w formacie PDF wysyłany jest automatycznie po zakupie na podany przez użytkownika adres e-mail. Nie ma...
Czy mogę zmienić nazwisko na moim bilecie? Jeżeli chcesz zmienić nazwisko lub inne dane to można to zrobić wymieniając bilet według informacji: https://pomoc.koleo.pl/pyt/jak-wymienic-lub-zwrocic-bilet . Wyjątkiem jest możliwość zmiany...
Mój grupowy bilet wyświetla się na jedno nazwisko, co zrobić? Osoba, której nazwisko widnieje na bilecie jest właścicielem biletów i ona je okazuje oraz wskazuje współpasażerów podczas kontroli. Na jednym...
Jaka jest różnica między 1 a 2 klasą? Tylko w pociągach PKP Intercity jest pierwsza i druga klasa. Pozostali przewoźnicy w swoich pociągach mają tylko drugą klasę. Wyposażenie...
Jak kupić najtańszy bilet? Nie trzeba wyszukiwać najlepszych ofert ! KOLEO zawsze wyszuka najtańsze połączenie według wprowadzonych danych przy rejestracji. PKP Intercity wprowadziły np....