Pomoc › KOLEO
  • Rozkład PKP
  • PKP Intercity
  • Bilety POLREGIO
  • Help | Support 🇬🇧
  1. Pomoc KOLEO
  2. Bilety
Wyszukuję…
Bilety

Bilety

  • Czy mogę kupić bilet o północy?

    Tak, na KOLEO możliwy jest zakup biletów przez całą dobę. Jedynie ze względu na przerwę techniczną w PKP Intercity pomiędzy...
  • Czy możliwy jest zakup biletu dla pracownika kolei lub jego rodziny?

    Zakup biletów dla pracowników kolei i ich rodzin w serwisie KOLEO jest obecnie możliwy na pociągi Kolei Dolnośląskich, Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej, PKP...
  • Czy mogę otrzymać mój bilet e-mailem?

    Tak, mail z biletem w formacie PDF wysyłany jest automatycznie po zakupie na podany przez użytkownika adres e-mail. Nie ma...
  • Czy mogę zmienić nazwisko na moim bilecie?

    Jeżeli chcesz zmienić nazwisko lub inne dane to można to zrobić wymieniając bilet według informacji: https://pomoc.koleo.pl/pyt/jak-wymienic-lub-zwrocic-bilet . Wyjątkiem jest możliwość zmiany...
  • Mój grupowy bilet wyświetla się na jedno nazwisko, co zrobić?

    Osoba, której nazwisko widnieje na bilecie jest właścicielem biletów i ona je okazuje oraz wskazuje współpasażerów podczas kontroli. Na jednym...
  • Jaka jest różnica między 1 a 2 klasą?

    Tylko w pociągach PKP Intercity jest pierwsza i druga klasa. Pozostali przewoźnicy w swoich pociągach mają tylko drugą klasę. Wyposażenie...
  • Jak kupić najtańszy bilet?

    Nie trzeba wyszukiwać najlepszych ofert ! KOLEO zawsze wyszuka najtańsze połączenie według wprowadzonych danych przy rejestracji. PKP Intercity wprowadziły np....
Następne

Baza FAQ KOLEO

  • Platforma KOLEO
  • Regulaminy, taryfy i przepisy
  • Bilety
  • Płatności
  • Zniżki, ulgi i promocje
  • Japan Rail Pass
  • Interrail
  • Bambetle +

Aplikacja KOLEO

Pobierz KOLEO w Google Play
Pobierz KOLEO w App Store
© Copyright KOLEO 2025 - Made with 💙 in Saska Kępa
  • Rozkład jazdy PKP
  • Japan Rail Pass
  • Ceny biletów PKP