Mój pociąg się spóźnił, jak otrzymać odszkodowanie? Rekompensata przysługuje za opóźnienia powyżej 60 minut 25% ceny biletu i 50% za opóźnienie ponad 120 minut, ale tylko w...
Jakich przewoźników obsługuje KOLEO? Przewoźnicy kolejowi obsługiwani w KOLEO: PKP Intercity – rozkład, ceny biletów, bilety POLREGIO – rozkład, ceny biletów, bilety Arriva –...
Czy rozkład na KOLEO to ten sam co rozkład PKP? Tak, rozkład jazdy pociągów w serwisie KOLEO jest zintegrowany z rozkładami wszystkich przewoźników w Polsce z którymi nasz serwis współpracuje....
Jak często zmienia się rozkład jazdy? Rozkład jazdy zmienia się w całej Europie raz w roku – w drugą niedzielę grudnia. Oprócz tego tzw. korekty wprowadzane...
Gdzie mogę sprawdzić punktualność pociągów? Punktualność pociągów podajemy w rozkładzie jazdy KOLEO przy każdym połączeniu według danych pobieranych z systemu PLK (PKP Polskie Linie Kolejowe)....
Jak mogę dodać, edytować lub usunąć informację o pasażerach? Jest to możliwe w zakładce „Pasażerowie” w profilu użytkownika. Przed zakupem biletów możesz dodać wielu potencjalnych współpasażerów. Później przy zakupie...
Jak kupić bilet dla kogoś? Bilet dla innej osoby Aby kupić bilet dla kogoś należy w zakładce PASAŻEROWIE dodać taką osobę i podać jej dane...