Zwrot biletu jest obciążany odstępnym. Jedna wymiana danego biletu jest bezpłatna.
W KOLEO można samodzielnie raz bezpłatnie wymienić bilet lub zwrócić z odstępnym według zasad ustanowionych przez przewoźników.
- ARRIVA RP – najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży (odstępne za zwrot 15%)
- Koleje Dolnośląskie – 60 minut przed godziną odjazdu pociągu (odstępne za zwrot 10%)
- Koleje Wielkopolskie zwrot najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego rozpoczęcie ważności biletu (odstępne 10%) oraz wymiana (raz bezpłatnie) do 10 minut przed dojazdem pociągu
- ŁKA – 15 minut przed rozpoczęciem ważności biletu (odstępne za zwrot 10%)
- PKP SKM w Trójmieście najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży (odstępne za zwrot 10%)
- POLREGIO – 15 minut przed rozpoczęciem ważności biletu (odstępne za zwrot 10%).
Bilety okresowe najpóźniej do godziny 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży. - LEO Express – bilet można anulować do 1 minuty przed odjazdem. Przewoźnik pobiera stałą opłatę 5 zł za anulowanie biletu. UWAGA! W LEO Express nie ma możliwości wymiany biletu na inny!
Jak zrobić wymianę lub zwrot biletu?
- Po zalogowaniu się na swoje konto, w zakładce „Bilety” wystarczy przy odpowiednim bilecie kliknąć w „Opcje” następnie „Wymień” lub „Zwróć bilet” – jeżeli zwrot biletu jest jeszcze możliwy.
- Po kliknięciu w link pojawi się ekran wymiany lub zwrotu biletu.
- Po zatwierdzeniu wymiany należy ponownie wybrać połączenie i kontynuować zakup bez dokonywania płatności.
Po zatwierdzeniu zwrotu, środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoje konto KOLEO.
WAŻNE!
- Po regulaminowym czasie na wymianę lub zwrot, zwrot biletu jest możliwy wyłącznie w drodze reklamacji zgodnie regulaminem danego przewoźnika.
- Odstępne za zwrot biletu jest pobierane przez przewoźnika – nie przez platformę KOLEO – dlatego też nie ma możliwości „anulowania”/”cofnięcia” tej drobnej opłaty.