Jak wymienić lub zwrócić bilet?

Zwrot biletu jest obciążany odstępnym. Jedna wymiana danego biletu jest bezpłatna.

W KOLEO można samodzielnie raz bezpłatnie wymienić bilet lub zwrócić z odstępnym według zasad ustanowionych przez przewoźników.

  • ARRIVA RP – najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży (odstępne za zwrot 15%)
  • Koleje Dolnośląskie – 60 minut przed godziną odjazdu pocgu (odstępne za zwrot 10%)
  • Koleje Wielkopolskie zwrot najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego rozpoczęcie ważności biletu (odstępne 10%) oraz wymiana (raz bezpłatnie) do 10 minut przed dojazdem pociągu
  • ŁKA – 15 minut przed rozpoczęciem ważności biletu (odstępne za zwrot 10%)
  • PKP SKM w Trójmieście najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży (odstępne za zwrot 10%)
  • POLREGIO – 15 minut przed rozpoczęciem ważności biletu (odstępne za zwrot 10%).
    Bilety okresowe najpóźniej do godziny 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży.
  • LEO Express – bilet można anulować do 1 minuty przed odjazdem. Przewoźnik pobiera stałą opłatę 5 zł za anulowanie biletu. UWAGA! W LEO Express nie ma możliwości wymiany biletu na inny!

Jak zrobić wymianę lub zwrot biletu?

  1. Po zalogowaniu się na swoje konto, w zakładce „Bilety” wystarczy przy odpowiednim bilecie kliknąć w „Opcje” następnie „Wymień” lub „Zwróć bilet” – jeżeli zwrot biletu jest jeszcze możliwy.
  2. Po kliknięciu w link pojawi się ekran wymiany lub zwrotu biletu.
  3. Po zatwierdzeniu wymiany należy ponownie wybrać połączenie i kontynuować zakup bez dokonywania płatności.
    Po zatwierdzeniu zwrotu, środki zostaną automatycznie zwrócone na Twoje konto KOLEO.

WAŻNE!

  • Odstępne za zwrot biletu jest pobierane przez przewoźnika – nie przez platformę KOLEO – dlatego też nie ma możliwości „anulowania”/”cofnięcia” tej drobnej opłaty.