Jak wymienić lub zwrócić bilet?

W KOLEO można samodzielnie raz bezpłatnie wymienić bilet lub zwrócić z odstępnym (10% lub 15% wartości biletu zależnie od przewoźnika):

ŁKA – na 15 minut przed odjazdem pociągu (odstępne za zwrot 10%)

Koleje Dolnośląskie – na 60 minut przed odjazdem pociągu (odstępne za zwrot 10%)

ARRIVA RP najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży (odstępne za zwrot 15%)

POLREGIO najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży (odstępne za zwrot 10%)

SKM w Trójmieście najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży (odstępne za zwrot 15%)

Jak zrobić wymianę lub zwrot biletu?

  1. Po zalogowaniu się na swoje konto, w zakładce „Bilety” wystarczy kliknąć w link „Wymień” lub „Zwróć bilet” – jeżeli zwrot biletu jest jeszcze możliwy.
  2. Po kliknięciu w link pojawi się ekran wymiany lub zwrotu biletu.
  3. Po zatwierdzeniu wymiany należy ponownie wybrać połączenie i kontynuować zakup bez dokonywania płatności.
    Po zatwierdzeniu zwrotu, środki zostaną automatcyznie zwrócone na Twoje konto KOLEO.

WAŻNE!

  • Odstępne za zwrot biletu jest pobierane przez przewoźnika – nie przez platformę KOLEO – dlatego też nie ma możliwości „anulowania”/”cofnięcia” tej drobnej opłaty.