Jak wymienić lub zwrócić bilet?

W KOLEO można samodzielnie bezpłatnie wymienić bilet lub zwrócić z odstępnym (10% lub 15% wartości biletu zależnie od przewoźnika) najpóźniej do godz. 23:59 dnia poprzedzającego dzień rozpoczęcia podróży.

Jak dokonać wymianę lub zwrot biletu?

  1. Po zalogowaniu się na swoje konto, w zakładce „Bilety” wystarczy kliknąć w link „Wymień” lub „Zwróć bilet” – jeżeli zwrot biletu jest jeszcze możliwy.
  2. Po kliknięciu w link pojawi się ekran wymiany lub zwrotu biletu.
  3. Po zatwierdzeniu wymiany należy ponownie wybrać połączenie i kontynuować zakup bez dokonywania płatności.
    Po zatwierdzeniu zwrotu, środki zostaną automatcyznie zwrócone na Twoje konto KOLEO.

WAŻNE!

  • Po rozpoczęciu okresu ważności (w dniu wyjazdu lub później) zwrot biletu jest możliwy wyłącznie w drodze reklamacji zgodnie regulaminem danego przewoźnika.
  • Odstępne za zwrot biletu jest pobierane przez przewoźnika – nie przez platformę KOLEO – dlatego też nie ma możliwości „anulowania”/”cofnięcia” tej drobnej opłaty.