Gdzie mogę znaleźć fakturę za mój bilet? Jeżeli potrzebujesz faktury za swoje bilety najpierw w aplikacji w zakładce MOJE DANE -> DANE DO FAKTURY, uzupełnij niezbędne do...
Kiedy mój bilet ma status nieopłacony? Bilet ma status nieopłacony, gdy KOLEO nie otrzymało od operatora płatności potwierdzenia o zapłacie. W tej sytuacji należy sprawdzić, czy...
Kiedy otrzymam mail z biletem? Mail z biletem w postaci pliku PDF wysyłamy natychmiast po uzyskaniu potwierdzenia płatności. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila z biletem, prosimy...
Jak wymienić lub zwrócić bilet? Zwrot biletu jest obciążany odstępnym. Wymiana jest bezpłatna raz w przypadku przewoźników regionalnych i wielokrotnie w PKP IC W KOLEO...
Czy mogę zmienić datę i/lub godzinę wyjazdu? Jeżeli chcesz zmienić datę lub godzinę wyjazdu można to zrobić wymieniając bilet według informacji: https://pomoc.koleo.pl/pyt/jak-wymienic-lub-zwrocic-bilet . Po regulaminowym czasie na wymianę...
Gdzie znajdę pieniądze za zwrócony bilet? Pieniądze za zwrócony bilet trafiają na Twoje konto KOLEO – zakładka FINANSE https://koleo.pl/profile/finances i zakładka Konto KOLEO w aplikacji na...
Czy każdy bilet ma określony termin ważności? Termin ważności biletu jest ściśle zależny od przewoźnika z którego usług zamierzamy skorzystać. POLREGIO Jednorazowy bilet na przejazd pociągiem POLREGIO...