Pomoc › KOLEO
  • Rozkład PKP
  • PKP Intercity
  • Bilety POLREGIO
  • Help | Support 🇬🇧
  1. Pomoc KOLEO
  2. Bilety
Wyszukuję…
Bilety

Bilety

  • Gdzie mogę znaleźć fakturę za mój bilet?

    Jeżeli potrzebujesz faktury za swoje bilety najpierw w aplikacji w zakładce MOJE DANE -> DANE DO FAKTURY, uzupełnij niezbędne do...
  • Kiedy mój bilet ma status nieopłacony?

    Bilet ma status nieopłacony, gdy KOLEO nie otrzymało od operatora płatności potwierdzenia o zapłacie. W tej sytuacji należy sprawdzić, czy...
  • Kiedy otrzymam mail z biletem?

    Mail z biletem w postaci pliku PDF wysyłamy natychmiast po uzyskaniu potwierdzenia płatności. Jeżeli nie otrzymałeś e-maila z biletem, prosimy...
  • Jak wymienić lub zwrócić bilet?

    Zwrot biletu jest obciążany odstępnym. Wymiana jest bezpłatna raz w przypadku przewoźników regionalnych i wielokrotnie w PKP IC W KOLEO...
  • Czy mogę zmienić datę i/lub godzinę wyjazdu?

    Jeżeli chcesz zmienić datę lub godzinę wyjazdu można to zrobić wymieniając bilet według informacji: https://pomoc.koleo.pl/pyt/jak-wymienic-lub-zwrocic-bilet . Po regulaminowym czasie na wymianę...
  • Gdzie znajdę pieniądze za zwrócony bilet?

    Pieniądze za zwrócony bilet trafiają na Twoje konto KOLEO – zakładka FINANSE https://koleo.pl/profile/finances i zakładka Konto KOLEO w aplikacji na...
  • Czy każdy bilet ma określony termin ważności?

    Termin ważności biletu jest ściśle zależny od przewoźnika z którego usług zamierzamy skorzystać. POLREGIO  Jednorazowy bilet na przejazd pociągiem POLREGIO...
Poprzednie Następne

Baza FAQ KOLEO

  • Platforma KOLEO
  • Regulaminy, taryfy i przepisy
  • Bilety
  • Płatności
  • Zniżki, ulgi i promocje
  • Japan Rail Pass
  • Interrail
  • Bambetle +

Aplikacja KOLEO

Pobierz KOLEO w Google Play
Pobierz KOLEO w App Store
© Copyright KOLEO 2025 - Made with 💙 in Saska Kępa
  • Rozkład jazdy PKP
  • Japan Rail Pass
  • Ceny biletów PKP